Gisteren berichtten we dat de voormalige garage Van der Molen aan de Emmalaan “binnenkort” weer open gaat. Een bord bij de ingang meldt dat en voegt aan die mededeling toe dat het een garage voor alle automerken zal betreffen.
En ongetwijfeld ook voor alle kleuren…











Nooit meer een bericht missen? Niet meer regelmatig tevergeefs hier kijken of er iets nieuws is geplaatst? Meldt u zich dan op