Het wil nog maar niet zomeren. Maar de precies 2½ dag zon die we in juni hebben gehad, heeft wél voor blauwalg in de Boeremapark-vijver gezorgd.
Hoewel er op dit moment nog weinig gezwommen en gespelevaard wordt, lijkt toch een waarschuwing op zijn plaats, en zou het verstandig zijn een zwemverbod in te stellen.
Terwijl ik deze foto’s maak vanaf het bruggetje over de vijver, komt een jongen naast me staan. “Vindt u dat nou mooi?” vraagt hij. Ja, dat vind ik nou mooi.

Nooit meer een bericht missen? Niet meer regelmatig tevergeefs hier kijken of er iets nieuws is geplaatst? Meldt u zich dan op