Gasunie heeft goed gekapt. Haar meet- en regelstation aan de Noorderzanddijk lag tot voor kort behoorlijk afgeschermd in het struweel. Maar onlangs is het schaamgroen flink uitgedund, en zien we de installatie weer in volle glorie.
22 januari 2013



Nooit meer een bericht missen? Niet meer regelmatig tevergeefs hier kijken of er iets nieuws is geplaatst? Meldt u zich dan op