Afgelopen woensdag besteedden we al aandacht aan de mooie marathon op natuurijs in Noordlaren. Hieronder een tweede reeks foto’s.
Het ging best hard.
De televisie was ruimschoots aanwezig.
21 januari 2013
Afgelopen woensdag besteedden we al aandacht aan de mooie marathon op natuurijs in Noordlaren. Hieronder een tweede reeks foto’s.

Thema door Anders Norén