Het was volle maan, afgelopen vrijdag, maar veel kregen we die miezerige avond niet van het hemellichaam te zien. Daags erna, zaterdagavond, was de lucht minder bewolkt en toonde de nog steeds bijna volmaakt ronde maan zich in volle glorie. Zoals hier, naast molen De Hoop.
Nooit meer een bericht missen? Niet meer regelmatig tevergeefs hier kijken of er iets nieuws is geplaatst? Meldt u zich dan op