Ooit beloofde ik (zie dit logje) dat ik zou stoppen met foto’s van de Witte Molen, maar zekerheidshalve meldde ik daarbij dat dat “voorlopig” zou zijn.
Toen ik vanavond fietste in het verlengde van de Lutsborgsweg zag ik de zon prachtig ondergaan in (uiteraard) het westen, waarbij de Witte Molen fraai afstak tegen de bloedrode lucht. Snel fietste ik ernaartoe en nam wat foto’s

Nooit meer een bericht missen? Niet meer regelmatig tevergeefs hier kijken of er iets nieuws is geplaatst? Meldt u zich dan op