Keukenbrandje aan de Kooisingel

Vanavond rond kwart voor zeven rukte de brandweer Haren uit voor een keukenbrandje aan de Kooisingel. Ter plekke aangekomen bleek het te gaan om een ovenschotel die in de oven vlam had gevat.

Doordat de bewoners de ovendeur gesloten lieten, was het brandje al vanzelf gedoofd, maar omdat dit niet direct duidelijk was, werd het zekere voor het onzekere genomen, en werd de slang uitgerold en met schuim gevuld. Toen bleek dat de spuitgasten niet in actie hoefden te komen, kon de slang worden leeggespoten in het riool.

Deel dit via

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2019 - Haren in Foto's