De Oosterweg is wegens werkzaamheden afgesloten van maandagochtend 11 mei (7 uur) tot en met maandagmiddag 18 mei (17 uur). Het betreft het gedeelte tussen de Stationsweg en de Kromme Elleboog. Daar wordt een nieuwe asfaltlaag aangebracht. Bewoners zijn per brief geïnformeerd.
De bussen van lijn 51 zullen gedurende de werkzaamheden rijden via de Stationsweg en de Jachtlaan, maar aangezien er zich op het gestremde gedeelte geen haltes bevinden, heeft dit voor busreizigers geen gevolgen.


Nooit meer een bericht missen? Niet meer regelmatig tevergeefs hier kijken of er iets nieuws is geplaatst? Meldt u zich dan op